Διεξαγωγή Σεμιναρίου Πωλήσεων: «Η Σημασία της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης Πελατών»

Διεξαγωγή-Σεμιναρίου-Πωλήσεων

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι κεντρικός παράγοντας για την επιτυχία ενός εστιατορίου. Η Newrest Hellas πραγματοποίησε ένα διήμερο σεμινάριο πωλήσεων στις 13 και 27 Απριλίου, με στόχο την εκπαίδευση των υπαλλήλων στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης.

Το σεμινάριο κάλυψε θέματα όπως η κατανόηση των αναγκών των πελατών μέσω ενεργής ακρόασης και παρατήρησης, η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς και η διαδικασία λήψης αποφάσεων. Οι υπάλληλοι έμαθαν να προσαρμόζουν την εξυπηρέτησή τους για να ικανοποιούν τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών και να δημιουργούν μια θετική εμπειρία.

Επίσης, δόθηκε έμφαση στην άριστη γνώση των προϊόντων, την ταχύτητα εξυπηρέτησης και την ευγένεια, στοιχεία που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας φιλικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας. Η έννοια του Customer Experience (CX), της συνολικής δηλαδή εμπειρίας που λαμβάνει ο πελάτης, με όλα τα σημεία επαφής του με το εστιατόριο, από τη στιγμή που εισέρχεται μέχρι τη στιγμή που αποχωρεί, αλλά και η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας, αναλύθηκαν διεξοδικά, με στόχο τη δημιουργία μιας θετικής και αρμονικής εμπειρίας, που θέτει στο επίκεντρο την εμπιστοσύνη και την κατανόηση των πελατών.

Η διαχείριση παραπόνων ήταν επίσης κεντρικό θέμα του σεμιναρίου, με έμφαση στην άμεση και επαγγελματική επίλυση προβλημάτων. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με προσομοιώσεις και case studies, προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ρεαλιστικές καταστάσεις.

Το σεμινάριο πωλήσεων ήταν μια καθοριστική εμπειρία για τους υπαλλήλους των εστιατορίων της Newrest Hellas, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Η δέσμευση της εταιρίας στην εκπαίδευση και στη συνεχή βελτίωση των δεξιοτήτων του προσωπικού της συμβάλλει στη δημιουργία μιας θετικής και αξέχαστης εμπειρίας για κάθε πελάτη, ενισχύοντας την πιστότητα των πελατών και διασφαλίζοντας την επιτυχή ανάπτυξη των εστιατορίων της.

Κοινοποίηση

Δείτε επίσης

Γιορτή Ημέρας Ασφάλειας της Delta Airlines 2024

Γιορτή Ημέρας Ασφάλειας της Delta Airlines 2024

Την Τετάρτη 5 Ιουνίου, η Delta Airlines διοργάνωσε την Ημέρα Ασφάλειας, μια εκδήλωση που συγκέντρωσε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών κορυφαίους συνεργάτες όπως η Newrest Hellas.

Scroll to Top