Η digital στρατηγική του Ομίλου Newrest έχει ως στόχο να υποστηρίζει τους πελάτες της και να τους διευκολύνει στις αγορές τους από το εταιρικό εστιατόριο, εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές του “foodtech” στη μαζική εστίαση.
Η νέα ψηφιακή εφαρμογή της Newrest «Connect’Eat» είναι ο σύνδεσμος μεταξύ του πελάτη και του εταιρικού εστιατορίου και καλύπτει την ανάγκη προϊοντικής ενημέρωσης και άμεσης αγοράς, χωρίς αναμονή. To νέο App είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι πανεύκολο στην πλοήγηση, εύχρηστο και απολύτως κατανοητό στο χρήστη από την πρώτη φορά που το επισκέπτεται.
Μέσα από την πλατφόρμα, ο πελάτης μπορεί από το κινητό ή το desktop του να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές παραγγελίες που θα παραλάβει την ώρα που τον εξυπηρετεί, έχοντας δει όλα τα διαθέσιμα μενού και προϊόντα και αποφεύγοντας την αναμονή σε ουρά στο εταιρικό εστιατόριο ή το κυλικείο.