Την 1η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Καφέ, επέλεξε η Newrest για να λανσάρει τη νέα σειρά χάρτινων, ανακυκλώσιμων, eco friendly ποτηριών της, στα εταιρικά της εστιατόρια και κυλικεία.
Η σειρά των 3 ποτηριών για ζεστά και κρύα ροφήματα που δημιούργησε η Newrest σε συνεργασία με τη διαφημιστική Cicero Advertising, βασίζεται στο τρίπτυχο “A cupful of joy – A cupful of beauty – A cupful of ideas “.
Έμπνευση για το concept αποτέλεσε η ευεργετική επίδραση που έχει ο καφές στον άνθρωπο: ξυπνάει τις αισθήσεις και βοηθάει το μυαλό να είναι σε εγρήγορση, μας κάνει πιο δημιουργικούς, μας βοηθάει να παρατηρούμε τα όμορφα πράγματα τριγύρω μας, να έχουμε ιδέες, να έχουμε χαρά και ενέργεια!
Τα εστιατόρια και κυλικεία της Newrest επιφύλασσαν ευχάριστες εκπλήξεις στους πελάτες τους το πρωί της 1ης Οκτωβρίου, αφού τους σέρβιραν τον πρωινό τους καφέ στα νέα ποτήρια με γλυκά κεράσματα και με πρωτότυπα δώρα εμπνευσμένα από το τρίπτυχο joy, beauty, ideas: ολοήμερες εισόδους στο Allou Fun Park για χαρούμενες στιγμές, χαλάρωση και περιποίηση με Hammam Spa gift cards και εμπνευσμένες θεατρικές βραδιές με εισιτήρια για επιλεγμένες παραστάσεις.
Στόχος της Newrest είναι τα εστιατόρια και κυλικεία της να αποτελούν, για το προσωπικό των εταιριών που συνεργάζεται, χώρους απόλαυσης και χαλάρωσης για το καθημερινό διάλειμμα και το μεσημεριανό τους γεύμα.
Τέλος, είναι σημαντικό, πως το λανσάρισμα των eco friendly ποτηριών και βιοδιασπώνων καλαμακιών, αποτελεί ένα από τα βήματα της εταιρίας προς την αντικατάσταση του πλαστικού με υλικά ανακυκλώσιμα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.