Στις 12 Νοεμβρίου, η Lufthansa German Airlines απένειμε στη Newrest Ελλάδος το Αργυρό Βραβείο Ποιότητας 2018. Πρόκειται για μία σημαντική διάκριση, αποτέλεσμα της σταθερής προσπάθειας της Newrest για παροχή υπηρεσιών εν πτήσει, υψηλής ποιότητας.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στην κεντρική μονάδα της Newrest στην Αθήνα. Η εκπρόσωπος από τα κεντρικά γραφεία της Lufthansa, κα. Ivonne Hoffman και ο κος Στάθης Σκλαβενίτης, Athens Duty Manager, ευχαρίστησαν τόσο τη διοίκηση της Newrest, όσο και το προσωπικό των Τμημάτων Παραγωγής και Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών στην Αθήνα, για την παροχή υπηρεσιών άριστης ποιότητας.
Η κα I.Hoffman τόνισε πως η διάκριση αυτή απονέμεται από τη Lufthansa μόνο σε ένα συνεργάτη υπηρεσιών σίτισης διεθνώς, η ποιότητα του οποίου διασφαλίζει και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ικανοποίηση των επιβατών της αεροπορικής εταιρίας. Η διοίκηση της Newrest ευχαρίστησε για την τιμητική αυτή διάκριση εκ μέρους όλου του προσωπικού της Αθήνας και δεσμεύτηκε να συνεχίσει να παρέχει με τον ίδιο ζήλο υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και στο μέλλον.
Μετά την απονομή του βραβείου, ακολούθησε μια ζεστή εκδήλωση όπου οι εκπρόσωποι της Lufthansa και της Newrest είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να απολαύσουν τα εδέσματα που είχε ετοιμάσει για την περίσταση το τμήμα εκδηλώσεων της Newrest.
Η Newrest αισθάνεται μεγάλη τιμή για αυτή τη διάκριση κι ευχαριστεί τη Lufthansa German Airlines για τη σταθερή εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες της.